Medicina Muncii

         Legislatia actuala de Medicina Muncii prevede obligativitatea angajatorilor de a asigura o medicina preventiva pentru angajati prin incheierea unui contract cu o unitate medicala autorizata.
        In conformitate cu aceste prevederi legislative, serviciile de Medicina Muncii oferite cuprind :
examene medicale la angajare, reluarea activitatii si controale periodice;
mentinerea la zi a documentatiei medicale a fiecarui salariat (fise medicale, fise de aptitudine, concluziile si recomandarile medicului de medicina muncii);
monitorizarea starii de sanatate a salariatilor;
examinari paraclinice confrom legislatiei in vigoare;
verificarea si evidenta concediilor medicale;
completarea formularelor specifice medicinei muncii precum şi consultanta in domeniu;
examen psihologic.
Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor se face conform legislatiei:
Legea 319/2006
-Legea securitatii si sanatatii in munca-,
H.G.355/11.04.2007 si a -Instructiunilor privind examinarea medicala si psihologica

AVANTAJELE COLABORARII: 

· TOATE EXAMENELE MEDICALE SE POT EFECTUA LA SEDIUL DUMNEAVOASTRA- serviciu asigurat prin echipele si aparatura mobila de care dispunem
· TARIFE FLEXIBILE, ADAPTATE NEVOILOR DUMNEAVOASTRA
· PROMPTITUDINE SI SERIOZITATE