miercuri, 4 mai 2011

MEDICINA MUNCII

Medicina Muncii face parte din managementul riscului profesional şi presupune acţiunea convergentă a angajatorului, angajaţilor şi a medicilor. Rolul ei este de a evalua starea de sănătate a angajaţilor in relaţie cu mediul de muncă şi de a oferi consultanţă angajatorilor privind factorii de risc profesionali şi modalitatea de evitare a acestora.

Legislatia actuala de Medicina Muncii prevede obligativitatea angajatorilor de a asigura o medicina preventiva pentru angajati prin incheierea unui contract cu o unitate medicala autorizata. In conformitate cu aceste prevederi legislative, serviciile de Medicina Muncii oferite cuprind :
examene medicale la angajare, reluarea activitatii si controale periodice;
mentinerea la zi a documentatiei medicale a fiecarui salariat (fise medicale, fise de aptitudine, concluziile si recomandarile medicului de medicina muncii);
monitorizarea starii de sanatate a salariatilor;
examinari paraclinice confrom legislatiei in vigoare;
verificarea si evidenta concediilor medicale;
completarea formularelor specifice medicinei muncii precum şi consultanta in domeniu;
examen psihologic.

AVANTAJELE COLABORARII:

· TOATE EXAMENELE MEDICALE SE POT EFECTUA LA SEDIUL DUMNEAVOASTRA-serviciu asigurat prin echipele si aparatura mobila de care dispunem

· TARIFE FLEXIBILE, ADAPTATE NEVOILOR DUMNEAVOASTRA

· PROMPTITUDINE SI SERIOZITATE


Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor se face conform legislatiei:
Legea 319/2006
-Legea securitatii si sanatatii in munca-,
H.G.355/11.04.2007 si a -Instructiunilor privind examinarea medicala si psihologica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu